Driftsbudget

 

I samråd med bestyrelsen/bygningsejeren og på baggrund af en årlig gennemgang af ejendommen, udføres der et driftsbudget for de forestående opgaver, som skal udføres på ejendommen.

 

Opgaverne fra driftsbudgettet planlægges hensigtsmæssigt og i samråd med driftspersonalet, hvilket minimerer risikoen for pludselige budgetændringer.

 

Det tilstræbes altid at være på forkant med driften af ejendommen således at antallet af dyre uforudsete arbejdsopgaver minimeres og i stedet er planlagte vedligeholdelsesopgaver.

Kontakt os og få et uforpligtende tilbud på Drift & vedligehold.

Anvend tilbudsskemaet.

 

 


 

Telefon

 

Ring til os på  tlf.nr. 44 25 00 15

 

 

 

 

 


 

 

Ejendomsadministration ved Administrea ApS
Ejendomsadministration ved Administrea ApS
Sitemap - oversigtskort
Udskriv