Ansat i Administrea

 

Administrea er en ambitiøs virksomhed i vækst og leverer full-service ejendomsadministration for professionelle investorer.  Vi har god tilgang af kundeporteføljer på et konkurrencepræget marked, og vi arbejder løbende på udvikling og styrkelse af vores organisation for at give vores kunder den bedste service.

 

Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøging til job@administrea.dk

 

 

 

Dygtig og erfaren ejendomsadministrator til Administrea

 

Kom og vær med !

Administrea Ejendomsadministration er en mellemstor spiller på et konkurrencepræget marked. Vi har med succes valgt at koncentrere os om udlejningsejendomme og professionelle investorer i både Danmark og udlandet.

Hos Administrea får du godt 30 kollegaer, der hver især bidrager til at vi leverer værdiskabende ejendomsadministration.

Vi tilpasser os vores kunders forventninger om høj kvalitet, en service i top og individuelle løsninger.

 

Om stillingen

Vi arbejder med alle de opgaver der udspringer af lejekontrakten og ”årshjulet” for vores administration af mere end 500 udlejningsejendomme.

Med udgangspunkt i din egen ejendomsportefølje, står du for den daglige kontakt til både lejere og kunder. Du har også dialog med Advokat og andre ejendomsrådgivere, ligesom du f.eks., med sparring fra kollegaer, står for verserende huslejenævnssager.

Har du særlige kvalifikationer eller interesser er vi indstillede på at du får lov at bringe dem i spil i din hverdag.

 

Om dig

  • Du har en faglig relevant ballast opnået gennem uddannelse og erfaring, vi ser meget gerne du er EA
  • Du synes det er sjovt at gøre tingene smart og du har IT-flair
  • Aftaler, frister og kollegaer motiverer dig til at levere
  • Du tager selv initiativ til samarbejde, også med vores drifts- og udlejningsafdelinger
  • Du kender UNIK Bolig 4, Office pakken og er tryg ved at kommunikere på engelsk
  • Som person og kollega er du positiv og hjælpsom

Vi tilbyder dig

  • En virksomhed, hvor der for gode idéer er kort fra tanke til handling
  • Et ansvarsfuldt job med masser af råderum i en dynamisk organisation
  • Et højt fagligt sparringsniveau og løbende intern efteruddannelse
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Kantineordning
  • Gode tilkørselsforhold og gratis parkering ved døren

Ansøgning

Vi glæder os til at høre fra dig, så send din ansøgning og CV til job@administrea.dk. Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til administrationsansvarlig Kasper Bay på 44 50 36 29.

Stillingen ønskes besat pr. 1.10.2018. Vi venter gerne på den rigtige, men indkalder løbende til samtaler, så skynd dig at sende os din ansøgning.

Telefontid

 

Ring til os på  tlf.nr. 44 25 00 15.

 

Telefonerne er åbne mandag til torsdag

mellem kl. 10.00 - kl. 14.00 samt fredag

lukket.


 


 

 


 

 

Ejendomsadministration ved Administrea ApS
Ejendomsadministration ved Administrea ApS
Sitemap - oversigtskort
Udskriv